donderdag 14 maart 2013

Retro-Babette-Blanket. Yarn-Talk. And Scraptalk is back!

Goedemiddag lieve bloglezers,

Na een lange winterslaap ben ik terug!
Het waren zware weken van een plaats zoeken en niet vinden, verdriet en geluk liggen soms dicht bij elkaar.
Het is wat het is en als het niet gaat dan houdt het op.
Dit wetende heb ik besloten om alles achter mij te laten en er weer voor te gaan. Zoals altijd met de enige waarheid in mijn leven, mijn gezin!
Vanaf nu kunnen jullie dus weer meegenieten van al mijn creaties en nu en dan een gezellige uitstap.

In augustus 2012, genietende van een lange mooie zomer, kocht ik de kleuren van de regenboog in Catania katoen. Ik wou iets heel vrolijk maken hiermee. En toen kwam ik dit tegen. En ik was meteen verliefd op het patroon van deze deken. Maand na maand haakte ik eraan, op zonnige dagen maar ook op andere dagen was deze deken dikwijls mijn uitlaatklep. En toen was het patroon van op dit blog, onderaan, klaar. Ik blij maar mijn bieken vond de deken wat klein :-)) dus werkte ik het patroon verder uit en haakte verder...
Toen ze helemaal af was en aan elkaar genaaid, haakte ik er nog 11 toeren omheen, van elke kleur één toer. En toen was er dit! Helemaal klaar om er onder te kruipen!
Op de bovenste foto ligt de deken in de sneeuw met de zon erop. De tweede foto zijn de kleuren wat donkerder omdat het toen al avond was en binnen.

Retro-Babette-Blanket.
8 maanden werk
33 bollen Catania in 11 kleuren
gehaakt met haaknaald nr.3
1,80 meter op 1,20 meter

Op de foto klikken = groter.





Ik zie dat ik ondertussen een paar volgers ben verloren...
Maar ik hoop vlug op een paar nieuwe volgers want als ik de 250 volgers bereik, gaat er een leuke give-away de deur uit!

Ik wens jullie een fijne dag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent, kunnen we weer van je mooie creaties genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Farina
    Fijn om te lezen dat je de weg vooruit weer hebt gevonden en dan met zo prachtig werkstuk komen daar geniet ik van,zo leuk met al die vrolijke kleuren
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er knap uit, en heel veel werk, maar je geniet er vast dubbel van, helemaal handmade.


    Grtjs Pegy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een superdeken Carine. Het vele werk heeft geleid tot een knap resultaat !!

    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat n prachtig kunstwerk is dat geworden! Fijn dat je weer in blogland bent.. :)

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om te zien dat je weer aan het bloggen bent :) De deken is echt geweldig mooi geworden - wat een prachtig festijn aan kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carine, wat is je babette deken mooi geworden zeg! Ik was op internet aan het rondspeuren naar een patroon voor mijn babette en jij kwam meteen tevoorschijn met deze beauty. Ik ben in het wilde weg vierkantjes gaan haken vorige zomer, en nu ik halverwege ben bedacht ik mij dat het toch wel erg verstandig zou zijn om eerst maar eens een patroon te gaan zoeken. Dus je helpt mij erg op weg, dat is fijn... Ik ga snel verder puzzelen en hoop je ook iets te kunnen showen over geruime tijd op mijn blog (een beetje gelijkend op jouw blognaam) scraptime !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig werk Carine!
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen