woensdag 10 oktober 2012

Yarn-Talk.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Deze post gaat weer over haken.
Elke vrijdag vind je bij Grietjekarwietje een gratis patroontje, een petit-four. Het was voor mij de eerste keer dat ik arigurumi haakte maar ook dit vind ik heerlijk om te doen. Ik ben dan ook redelijk tevreden over mijn eerste werkje. De foto is verkeerd om genomen... je ziet hier de achterkant van mijn creatie.

Op de tweede foto zie je een engeltje welke ons Kimberley heeft gehaakt uit het Christels kerstboek. Ik vind dit heel lieve creaties.

Op de onderste foto nog 2 hartjes. Patroontje vind je bij Karin.

Ondertussen haak ik verder aan mijn Babette blancket.

 
 

 
Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan Carine. Ik vind het engeltje heel schattig geworden.
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen