maandag 22 oktober 2012

Too cute to spook! In mijn brievenbus...

Goedemiddag lieve bloglezers,
Ik hoop dat jullie het niet beu worden maar hier ben ik nog eens met Halloween :-))
Bovenste tag maakte ik nog voor mijn BFF Peggy en ik ging ze haar zelf brengen, samen met een kadootje. Het is fijn te weten dat je altijd welkom bent in zo een warm gezin.

De 4 onderstaande kaaten/tags zaten afgelopen week in mijn brievenbus...
Ik ben altijd heel blij met zulke post! Bedankt lieve dames!

Op de foto klikken = groter.

 
Chantal.
 
Karin.
 
Nora.
 
Léan.

 
 
Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. Hoi Carine, ik kom weer eens langs vliegen en ik zie dat je mooie Halloween creaties hebt. Ik word Halloween niet beu, ik houd er wel van...
    Happy Halloween!
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen