maandag 16 juli 2012

Yarn-Talk/Flip-Flop en onderzetters.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Mijn haakwerkjes van de laatste tijd: een mini flip-flop/teenslipper om aan een sleutelhanger te hangen (moet dringend eens naar De Barnier raken om ijzertjes met ring te kopen :-))
en 6 onderzetters, samengebonden met een leuk koordje -met dank aan Ingrid-
Het patroontje van de teenslipper komt van bij Maddy. Heel erg bedankt!
Voor de onderzetters wil ik graag Karin eens in de bloemetjes zetten! Bij haar vind je heel veel nederlandse patroontjes en ze is nooit te beroerd om iets te vertalen voor ons. Waarvoor dank!
De group "Dutch Crochet" is trouwens een hele leuke group op FB. Iedereen helpt iedereen; hetzij met het vinden van een patroontje, hetzij met dat juist-niet-meer-te-vinden-bolletje-garen of gewoon met iets wat je niet begrijpt! Maar pas op: want haken is een heel verslavend virus ;-))





Deze 2de hobby is heel welkom voor mij... Dit kan ik in de zetel of in bed doen als het effe wat minder gaat.
Natuurlijk blijf ik mijn eerste grote liefde -scrappen/kaarten maken- trouw! Maar het staat wel "on-hold" momenteel. Oftewel, gaat heel traag. Zo ben ik aan een geboortekaartje bezig en gelukkig is de dame in kwestie pas 2 augustus uitgeteld, maar je weet natuurlijk nooit ;-))

Bedankt om weer langs te komen!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

Liefs,
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Whii ik heb er afgelopen week ook eentje gemaakt, zo'n slipper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dingen heb je gehaakt! Die slipper is echt te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Carine ! Vooral het slippertje vind ik super !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit zeg !
    Erg schattig die flip flops !
    Ik hoop dat je ondertussen de enveloppe hebt ontvangen ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schetig allemaal, Carine en wat super fijn voor je dat je iets hebt gevonden wat je makkelijker kunt doen. Het slippertje is wel heeeeel schattig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De flipflop is super leuk ! Ik zou er ook eentje willen maken.
    Maar teveel pijn aan de handen momenteel.
    De onderleggers zijn zeer mooi.
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen