maandag 4 juni 2012

Yarn-Talk/Larksfoot Stitch.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Een tijdje geleden kocht ik onderstaande kleuren Catania, aangevuld met beige en grijs. Ik wil een loper haken voor op mijn buffetkast in de kleuren van de woonkamer. Als deze klaar is, komt er nog een randje rondgehaakt.
Ik koos hiervoor de Larksfoot Stitch. Deze leek me moeilijk maar is helemaal niet zo. Ondertussen heb ik al dubbel zoveel gehaakt :-))




Zaterdag waren we op weekend in Aalst en kocht ik op de markt alweer andere kleuren Catania; voor een buiten project. Foto's volgen.
We hadden zaterdag geluk want het was mooi weer. Na de markt gingen we lunchen en daarna de winkel straten onveilig maken. Shop till you drop :-))



Fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Het was heel lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi carina
    nou het water loopt mij in de mond bij het zien van al dat lekkers:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, Carine. Verslavend he? Al die projectjes en bolletjes wol/katoen.... :-) En de lunch ziet er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen