dinsdag 12 juni 2012

Yarn-Talk/Amigurumi. En weekendje Aalst.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Zaterdag was ik op weekend in Aalst. Bij de Veritas kreeg ik een korte workshop van Amigurumi haken. Ik dacht dat dit moeilijk was maar het valt nog goed mee om te leren. Ik kocht dit boekje met leuke knuffels.
Op de markt kocht ik nog 5 bolletjes Catania om mijn bloemenkussen/Banju kussen mee te maken.
De zaterdag ervoor kocht ik ook 5 bolletjes Catania, voor mijn buiten project, samen met baby kleurtjes Bravo garen. Een voorraadje hebben is leuk :-))

Op de foto's klikken = groter = details.






Onderstaande trolley kocht ik bij het Kruidvat. Ik vind de uitvoering/kleuren zo mooi.


Tussen de markt en het shoppen door gingen we nog een kleinigheid eten op ons lievelingsterras. Geweldige service en heerlijk vers. Een drankje erbij en meer moet dat niet zijn.



Het volgende weekend blijven we eindelijk eens thuis. Hier wat bijwerken in de tuin en hh en dan beginnen af te tellen naar weekje aan zee in Hotel Bon Accueil.
Hopenlijk ook nog wat scrappen want tijdens dit lange weekend in Aalst begon ik dat te missen :-))

Fijne dag toegewenst!
Liefs,
xxx
C.arine.



3 opmerkingen:

  1. Hele leuke spulletjes heb je geshopt.
    Mooi garen en het koffertje is super leuk!
    Bedankt voor jullie fijn bezoekje, altijd heel leuk!
    Groetjes,
    Peggy en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel haak plezier, en dat ziet/zag er lekker uit !!!

    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Asking questions are actually good thing if you are not understanding anything fully,
    except this article provides pleasant understanding yet.


    Feel free to visit my homepage: how to get lot of followers on instagram

    BeantwoordenVerwijderen