maandag 18 juni 2012

Yarn-Talk. Regenboogkleuren.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Zaterdag kocht ik bij Veritas deze regenboogkleuren. Ik wil er ook een bloemenkussen van maken, een groot. Rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet. Het lichtblauwe en roze achteraan zijn een toevoeging op de regenboogkleuren. Van het groene ben ik niet echt tevreden... misschien moet ik een ander kleurnummer groen nemen.


Er wordt hier heel wat afgehaakt 's avonds. Zoek onze chihuahua Ellioth :-)) Ben nog steeds bezig aan tafelloper met Larksfootstitch.


Ons dochter Kimberley met haar eerste amigurumi Octo bezig.


Ondertussen ligt er ook alweer een kaartje te drogen op mijn hobbykamer. Is goed voor een volgende blogpost.

Ondertussen tel ik stilletjes af naar zaterdag 23 juni; dan zijn Danny en ik 30 jaar gelukkig getrouwd.

En de laatste week van juni zitten we heerlijk in een hotelletje aan zee. Lekker uitwaaien en genieten! En ze beloven vanaf dan beter weer, droger en warmer!

Fijne dag allemaal!
Liefs,
xxx
C.arine.

1 opmerking:

  1. Gezellig!!! En je vorige kaart vind ik helemaal schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen