donderdag 14 juni 2012

Het witte luik en Tilda.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Het kaartje hieronder is gemaakt voor de club van Tiets.
Het papier is van paperpad Tilda/Sewing Bird. Er zit kant, lint en touw op de kaart.

Op de foto klikken = groter = meer details.


Begin deze week zat mijn bestelling van Het Witte Luik in mijn brievenbus. De verpakking is een kadootje op zich. De flower met lint en hartenpin en medaillon heb ik hergebruikt op het kaartje hierboven. Ik heb de bloem eerst bewerkt met inkt en gesso en nadien royaal bewerkt met glitterglue.
Het kant heb ik vooral gekocht om de prachtige kaartjes waar het op zit. De goodies van bij Het Witte Luik zijn heel mooi.


Onderstaande dies zijn van Memory Box. Heel prijselijk en heel mooi.


Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag toe!

Liefs,
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,
    Jouw kaart is zeer mooi, echt geslaagd.
    Wat een leuke spullen zijn er bij jou in de bus gevallen.Super ! Je kan weer aan de slag.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Peggy en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave aankopen heb je gedaan! Ik ben ook helemaal weg van de Memorybox stansen - ook van de vriendelijke prijsjes die eraan hangen;) Je kaart is prachtig. Heel mooi romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi carine zeer mooie kaart ga zeker ook is naar deze lijn kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the
    site is also really good.

    My web site ... how to get followers on instagram

    BeantwoordenVerwijderen