vrijdag 9 december 2011

Kerst in blauw.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie nog een kersttag gemaakt met paperpad Maja Design/Vintage Winter. het hertje en de belletjes zijn momenteel mijn favorieten :-))


Ik heb nog een paar kerstkaarten te schrijven en nog een paar te maken. Eind volgende week hoop ik echt alles op de post te krijgen. Er zijn al drie ladingen weg.
En dan kan ik eindelijk beginnen aan een paar mooie kerstprojecten/workshops voor me zelf. Ik verheug me erop!
Scrappen gaat weer goed en is echt weer mijn uitlaatklep voor alle dingen die er rond mij gebeuren?

Bedankt om langs te komen!
Alvast een fijn weekend toegewenst!

Liefs,
xxx
C.arine.

9 opmerkingen:

  1. waaaauw, wat een leuke tag, helemaal geslaagd ! mooi gemaakt, leuke details. leuke, winterse kleuren
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super gave tag !!!!!!!!
    en fijn dat je de inpsiratie weer hebt om deze leuke dingen te maken !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi geworden !! supermooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie tag hoor!
    Prachtig van kleur ook!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie tag en kleuren

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi carine
    wat een pracht van een tag en die kleuren zijn prachtig, ja en die extra dingetjes op je tag/kaart maakt het zo speciaal
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Tag Carine en wat mooi van kleur.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Carine, de mijne is binnen en ik ben er superblij mee. Ik zag dat je er een paar houten sneeuwsterretjes bij hebt geplakt. Ik mis ze namelijk op de kaart op je blog. LOL!! Nogmaals superbedankt wat een verwennerij!!
    En deze tag die je hebt gemaakt vind ik helemaal super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen