zaterdag 26 november 2011

Merry Christmas.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie nog maar eens een kerstkaart en -tag met paperpad Festive Treats.
Ik heb dit paperpad nu even aan de kant gedaan en er liggen ondertussen alweer 4 kerstkaarten te drogen op mijn bureau. 2 vintage kk. zijn gemaakt met MME. en 2 Tilda's kk. met Maja Design.
Nog even geduld hiervoor :-)) 



Vandaag geen tijd voor de hobby. Ik ga zo aan de make-over van de woonkamer beginnen ;-)) Aangezien er hier geen Sinterklaas wordt gevierd -en Sint-Maarten alweer terug is naar Spanje- ga ik de woonkamer in kerstsfeer brengen. Een hele onderneming. Ben ik wel een paar uurtjes zoet mee!

Bedankt om langs te komen en een reactie achter te laten!
Fijne dag!
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes weer. Veel suc6 met de home make-over. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes.
    Volgende week zet ik ook de kerstboom.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn weer heel erg mooi geworden. Ik ben benieuwd hoe Zillebeke by christmas eruit gaat zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi carine
    wat een leuke en vrolijke kaart!n veel geluk met alles in de kerstsfeer te brengen, zalf moet ik nog evenwachten vanwege de sinterklaas van onze leinkinderen:-)0
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen