woensdag 16 november 2011

Have a lots of fun at Christmas.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie nog 2 kersttags gemaakt met het paperpad van Winter Wonderland.
Het eerste kaartje is gemaakt met papier Festive Treats en ik heb dit blokje gekregen van Peggy. Bedankt maatje!
Het is een leuk blokje omdat er mooie prentjes bijzitten en zo maak ik al vlug wat kerstkaartjes. De teller staat nu al op 15 kerstkaarten ;-)) En nog een hoop te gaan!




Deze ochtend had ik post van Amerika! Ik zet de leuke goodies straks op de foto en morgen dan op blog.

Fijne dag!
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart Carine.
    De Me to you tags zijn ook super mooi en schattig.
    Nog veel creatief plezier aan de kerstkaarten.

    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds zjn het weer! De kleuren die je gebruikt hebt, zijn helemaal leuk voor wintertags en die beertjes van Me to You zijn te schattig voor woorden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi carina
    je kaart en je twee tags zien er wonderschoon uit!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart en tags zijn het geworden.
    Ik heb al meer dan 100 kerstkaarten. Maar die zijn hoofdzakelijk voor de verkoop hoor!!!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen