dinsdag 29 november 2011

Even binnen gluren...

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een paar foto's van onze kerst-make-over van de woonkamer.

Op de foto's klikken = groter.

De ene kant van het dressoir is vintage met mijn bosman en antiek kerstboompje van ons Bobonne. Op de top van dit boompje een ster met belletjes gekocht bij Hema. 
's Avonds is dit nog veel mooier met de lichtjes aan!


De andere kant van het dressoir is modern met Rudolf met lichtjes en grote vaas met rode lichtjes. Hierover hangt een vilten slinger gekocht bij Hema.


Mijn verzameling kerstkussentjes wordt al aardig wat! Dit jaar uitgebreid met skandinavische kerstdeken en bijpassend kussen. Gezellig en warm :-))


De schaal van de Action in een rood tintje gestoken voor de feestdagen. De rode loper voor op tafel ligt nog op mijn strijkplank...


En dan nog wat oude spulletjes rondgezet die ik al lang heb en met het jaar meer echte vintage worden.





De grote kerstboom staat ook al maar ik vind de foto niet goed. Straks maar even een nieuwe foto maken eerst.

Zo, nu even weer naar boven gaan kijken bij ons Kimberley. Ik heb haar daarjuist in bed gedropt. Ze wou iets in de wasmachine steken en daar stond ze; rug volledig geblokkeerd. Ze kan niet links, niet rechts, zit allemaal vast.
Wachten is nu op de dokter.

Bedankt om langs te komen allemaal en om een reactie achter te laten. Mijn blog geeft me momenteel veel steun! Gelukkig kan een mens wat hebben en breekt men zomaar niet. Maar toch, mag wel eens keren hier.

Fijne dag!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Amai Carine, veel beterschap aan Kimberly.
    Mooie foto's! Het ziet er gezellig uit.
    Probeer er toch van te genieten
    Dikke knuffel
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap gewenst!! Laat de kerst maar komen...dat ziet er reuzegezellig uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent al helemaal in kerstsfeer. Gezellig hoor! Beterschap voor Kimberley.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er heel gezellig uit hoor Carine,
    maar ik wacht tot sint nicolaas het land uit is,
    groetjes andrea
    ps. wat een leuke achtergrond heb je op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wat heerlijk, kan ook echt niet wachten tot ik alles kan gaan zetten mijn dorp en boom, helemaal zin in hoor, is altijd zo gezellig met al die lichtjes.
    maar moet nog ff wachten tot de goedheiligman uit het land is ivm zoonlief;)

    xxx
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er gezellig en kerstig uit bij jullie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen