maandag 26 september 2011

Swap bij de Nederlandse Swappers!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Ik ben een beetje laat aan maar hier zien jullie mijn swap bij de nederlandse swappers.
Gré was dit keer mijn swapmaatje en ik maakte voor haar deze tag en stuurde haar onderstaande stansen en ponsjes.

Martha Stewart ponsen en ballerina van Marianne Design.
Vogelkooi en vogel van Tim Holz en engeltjes van Joy.
Paspop, hanging sign en hekje van Tim Holtz.

Van Gré kreeg ik deze prachtige tag! En heel veel moois. Bedankt!
Ik vond het alweer een heel leuk swapthema.



Ik wens jullie een fijne zonnige dag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

10 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee schitterende tags: zowel de tag die jij gemaakt hebt als degene die je ontvangen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er mooi uit, de tags En de standjes
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat ziet er allebei erg leuk en mooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke swap, in de beide richtingen! De combinatie van roze en paars is zeer geslaagd in jouw tag!
    Liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie tags en stansen.
    Zowel die dat jij hebt gemaakt als die je ontvangen hebt.
    Leuk he dat swappen. Misschien zijn wij ooit elkaars swapmaatje. Dat zou heel leuk zijn.
    Nog een hele dikke knuffel en tot gauw.
    P.S.: Bedankt voor het mailtje ;-)

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn super gave tags die jullie gemaakt hebben en leuke stansjes heb je weggegeven en terug gekregen, leuk leuk !!!

    xxx groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo , jullie hebben elkaar goed verwend over en weer. Wat een gave stanzen zie ik er tussen....En de tags zijn ook erg mooi ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he zo swappen :) Ben vol spanning nog op mijn envelopje aan het wachten!! hihi...
    Enne ik wil zeker met jou swappen hoor :) Wil je maar 1 afdrukje? Want wil er best wel meer stempelen of andere afdrukjes als je dat graag wilt?
    Ik hoor het wel!
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kleurrijke tag gemaakt en wat een mooie stansen heb jij!!!!!
    Gelukkig heeft Gré jou ook zoveel moois gestuurd.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen