zaterdag 10 september 2011

Roberto Cavalli.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Een week of 2 terug liep ik de optiekzaak Porteman binnen en ik was helemaal weg van een montuur van Esprit, aquablauw en halfopen montuur. Dit voor een nieuwe bril om ver te zien. Maar toen ik mijn ogen liet testen bij Jeroen bleek al gauw dat mijn leesbril ook diende aangepast te worden...
En toen waagde ik de stap naar een bifocale bril! Alles in 1 bril en gedaan met het wisselen van 2 brillen.
Het montuur welke ik eerst had gekozen van Esprit vond ik hier niet voor passen. Het mocht een beetje meer zijn ;-)) Dus werd het uiteindelijk een montuur van Roberto Cavalli; een echte bjoetie -de bril dan toch!
Het wennen aan deze glazen gaat goed.
Zie hier dus mijn nieuwe ik :-))





Fijn weekend toegewenst allemaal!
Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bril, hij staat je echt super! Je hebt een goede brillensmaak:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Carine...de bril staat je schitterend!! Varifocus glazen zijn inderdaad erg wennen maar uiteindelijk zul je er veel plezier van beleven. Het heeft zo ook z'n voordelen nu hoef je tijdens het scrappen geen andere bril meer op te zetten hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave bril zeg, echt mooi ook die zijkanten!!! Ik heb(naast mijn lenzen) ook een dubbelfocus bril sinds kort, ben er erg blij mee.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen