zondag 14 augustus 2011

Happy B-Day!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor Ria die vandaag jarig is. Dit kaartje is al een tijdje geleden (kwestie van niet te vergeten) aangekomen in Ooij maar mocht pas vandaag opengemaakt worden ;-))
Op 14 januari ben ik jarig en ik had iedereen uitgedaagd om mij een kaart te sturen. In ruil stuurde ik alleman een verjaardagskaartje terug en zo heb ik nog 4 maanden af te werken :-)) In totaal heb ik zo een verjaardagslijst van 38 personen.


Gisteren was mijn Pa hier en Kimberley (en Danny en ik) heeft genoten van het bezoekje.
Vandaag komt haar neefje Milan en zijn mama Veerle op bezoek en ze kijkt er al naar uit. Het zijn ook lange dagen om tussen 4 muren te zitten...

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. nou ze zal er heel blij mee zijn want hij is heel mooi
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    je kaartje is super geworden, daar zal ze erg blij mee zijn
    het is nogal een verjaardaglijst die je hebt meis
    maar je kaartjes zijn altijd mooi
    groetjes en knuffie
    angelique
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of ik er blij mee ben, een super gaaf kaartje met nog wat extraatjes erbij leuke lintjes en stempelafdrukjes echt te gek Carina.
    @ en ook echt alle vlopjes vanmorgen pas open gemaakt, voelde me extra jarig want normaal komt op zondag geen post, nu had ik dus wel post.
    vond het wel knap ven mezelf dat ik mijn nieuwsgierigheid heb kunnen bedwingen al die tijd. Weer wat geleerd op de oude dag !!

    sterkte nogmaals met Kimberley en alle afleiding is meegenomen voor haar.

    lieve groetjes en een dikke knuf van mij !!!!

    BeantwoordenVerwijderen