dinsdag 26 juli 2011

Fleurs, grown with love.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Met de leuke scrapgoodies welke ik bij Ingrid kocht, heb ik deze kaart en tags gemaakt. Ik ben helemaal weg van de spulletjes in haar shop.
Het papier is van Prima Marketing/Sweet Fairy.

Het scrappen gebeurt momenteel tussen de werkzaamheden door; eetkamer in een nieuw kleedje steken. Nu ben ik bezig met het wandmeubel leeg te maken... Ik wist niet dat daar zoveel in kon ;-))
En dan volgende week komt daar nog de operatie van Kimberley tussen. Ik verzamel al de kaarten die voor haar toekomen zodat ik ze kan geven na de operatie.




Fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke vrolijke tags carine

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy carine
    nou de vrolijkheid springt van de tags,daar word je echt blij van!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tags Carine !
    Erg leuke spulletjes heb je inderdaad voor gebruikt !
    Veel klusgenot !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dat heb je super gedaan met je spulletjes hoor heel tof
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn in mooie romantische kleurtjes gemaakt je kaart en tags .... mooooooi!!
    Veel plezier met het opruimen, af en toe doet het eens deugd om een kast uit te laden en dan weer te ordenen.
    Knuffels
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige creaties heb je gemaakt met de spullen uit Ingrids winkeltje. De kleuren en fleuren maken me helemaal blij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt opnieuw een heel mooi kaartje gemaakt.
    Hopelijk verlopen de werken vlot.
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt prachtige items met de kit gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen