dinsdag 7 juni 2011

Time out!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Op een gegeven ogenblik gebeurt er iets dat je raakt tot in het diepste van iedere vezel in je lichaam. Veel erger nog dan het verlies van onze mama.
Iets waarvan je denkt, dit komt nooit meer goed. En toch, tegen beter weten in denk je na over een oplossing. Die er misschien nooit zal komen... Of waarvan ik denk: laat de oplossing vlug komen... Laat alles weer goed worden!
Een nightmare? Neen, want dat is een paard dat 's nachts in je slaapkamer staat. En als je je ogen open doet is dat paard weg. Dit is echt, dit is realiteit...

Ik neem even een blog pauze. Tijd nodig om alles te plaatsen.
Ik zal misschien nu en dan wel iets posten hier maar reacties achterlaten in blogland zit er niet echt in momenteel.

Ik heb heel veel lijm en plakband nodig, alweer. Niet alleen voor mezelf maar om al mijn dierbaren bij elkaar te houden!

Fijne zonnige dag voor jullie.
Liefs,
xxx
C.arine.

20 opmerkingen:

  1. Carine,

    Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid in je moeilijke periode.

    DIKKE knuffel en veel liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meis zo te horen heb je het heel hard nodig !!

    lieve groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook van mij alle sterkte die je nodig hebt!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte, lieve Carine! Ik denk aan je!
    Liefs, Odetta XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte en moed om deze moeilijke periode te boven te komen.
    Dikke knuffel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    ik wens je heel veel sterkte
    en ik wil je al mijn plakband geven die je nodig hebt meis
    maar daar zal je niet veel aan hebben je moet het zelf doen
    succes met alles meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Carine,ik blijf maar bedenken wat nou zo erg kan zijn..ik heb een paar dingen in mijn hoofd en als een van die dingen je is overkomen ....ach ik vind het zo naar dat juist jij het zo moeilijk hebt!!
    Ik woon ver weg maar als ik iets voor je kan doen of je ergens mee kan helpen...Heel veel sterkte!!
    xx
    denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Carine,
    Blijft er jou dan niets bespaard... Je hebt al zo'n moeilijke tijd gehad. Heel veel sterkte de komende tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel moed en sterkte gewenst, hopelijk ben je er snel weer bovenop en kan je genieten van dingen die er ook zijn om van te genieten.... ik hoor het wel als je je terug moedig genoeg voelt om er weer tegenaan te gaan !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. carine
    héél véél sterkte wens ik je toe !
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och Carine dit is schrikken maar ik wil je heel graag het allerbeste toewensen!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik schrik van je berichtje... Ik weet niet wat er is, maar ik wil je heel veel sterkte en moed wensen om alles bijelkaar te houden. Ik zal aan je denken...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het zit je niet mee de laatste tijd zeg ik wens je dan ook heel veel sterkte toe voor de komende tijd
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Carine,
    ik hoop dat je weet dat er veel van je blogvriendinnen aan je denken.
    Ik wens je kracht en sterkte met dat wat je moet "lijmen".
    Lieve groetjes en een dikke knuffel uit Duitsland Michelle
    PS: online is dat niet ver weg hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woorden zijn niet altijd voldoende en ik kan er momenteel alleen voor jullie zijn. En jullie steunen waar het kan. Je hoeft maar te bellen en ik sta klaar. Kracht en moed is wat ik jullie wens.
    Veel Liefs,
    Nora, Paul en Ian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wens je heel veel sterkte toe Carine!.

    Liefs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel veel sterkte carina

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte Carine, 't is soms niet gemakkelijk he.
    Dikke knuffel
    Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I always emailed this weblog post page to all my contacts, as if like to read it next my friends will too.



    my website: how to get followers on instagram

    BeantwoordenVerwijderen