zondag 19 juni 2011

Elfje. En in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een kaart gemaakt met het nieuwe paperpad van B-Grey/Sweet Threads. Het afdrukje -gekregen met een swap- is ingekleurd met mijn Copics. Achter het afdrukje zit een magnolia tag -ook gekregen met een swap- met tekst op.
Verder lintjes, flowers, bedeltje erop gedaan.
Dit kaartje en extraatje zijn ook alweer op de post ;-)) 


In mijn brievenbus zaten deze week heel wat mooie kaarten. Onderstaande kaartje is van Nora. En de glaskopspelden zijn een kadootje van haar. Heel erg bedankt Nora voor al dat moois!



Deze prachtige kaart in zomerse kleuren komt van Odetta. Hier word ik dus terug vrolijk van! Heel erg bedankt Odetta voor dit lief gebaar!


En als laatste kreeg ik deze mooie laagjeskaart van Romy. Op deze kaart valt zoveel te zien; ik kan er blijven naar kijken!
Romy was onlangs in New York op reis met haar papa. En zelfs daar denkt ze aan haar blogmaatjes; kijk maar naar de leuke stempel -Hello Friend- die ze mij toestuurde :-)) Deze komt helemaal van bij Michael's vandaan en krijgt van mij een ereplaats in mijn hobbykamer.
Romy, je bent een kanjer! Bedankt!



Met de steun van mijn "echte vrienden" raak ik er weer bovenop.
Het wordt tijd dat ik eens een hele hoop kaarten ga maken voor jullie als dank- je-wel! Of dat deze week gaat lukken, weet ik niet want heb nog een drukke week voor de boeg.
Donderdag 23 juni zijn Danny en ik 29 jaar gelukkig getrouwd maar tijd om te vieren is er niet echt want ik zit die dag met ons Kimberley in UZ.Gent voor een 2de opinie wat betreft haar knie want die wil langs geen kanten goed komen.
Alhoewel, we zullen zeker nadien in Gent Zuid een bezoekje brengen aan de Mon Dada: tijd voor een hapje en een drankje.
En dan ga ik beginnen met klaarleggen wat er in de koffer moet. De laatste week van juni zitten Danny en ik aan zee in De Haan in een leuk hotelletje. Ellioth mag ook mee ;-))

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

11 opmerkingen:

  1. Mooi je kaartje en die dat je mocht ontvangen, geniet van je weekje vakantie (hopen op het zonnetje) en nu al van harte gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke kaart heb je gemaakt en die je gekregen hebt mogen er ook zijn Carine! Geniet van je trouwdag en daarna de vakantie, hopenlijk beter weer dan nu!!

    Groet, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy carine
    wat een leuke en fleurige kaart heb je gemaakt,geweldig en vast een fijne vakantie!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je gemaakt !
    Het stempelafdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Het papier is heel leuk.
    Heel lief en leuk dat je lekker verwend wordt, het ziet er allemaal bijzonder mooi en leuk uit.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt, tof hoe je de tag verstopt hebt dat maakt de kaart extra spannend.
    Alvast proficiat met jullie huwelijksverjaardag! En hopelijk vinden ze donderdag een oplossing voor Kimberley 's knie.
    Geniet van je weekje aan zee, het zal jullie deugd doen!
    Veel liefs,
    Nora xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en vrolijke kaart is het geworden! En heerlijk om zulke post te ontvangen:) Graag gedaan! Ik wist zeker dat je zo'n stempel wel leuk zou vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Carine...ondanks alle stress kan je toch nog erg mooie kaarten maken. Leuke post heb je gekregen, dit had je ook wel nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn als er zoveel leive mensen zijn die om je denken! Je kaart is een vrolijke mooie kaart geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vrolijke kaart heb je gemaakt .Enw at een liev en mooie karten heb je ontvangen

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW just what I was searching for. Came here by searching for
    federacion

    My blog: how to get lot of followers on instagram

    BeantwoordenVerwijderen