maandag 30 mei 2011

Even geduld! Little Sneaky...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten! Ik ben op weg naar de 200 volgers en als ik die heb bereikt, is het moment daar om een mooie candy samen te stellen!

Hier even een klein berichtje van mij. Ik ben niet van de aardbodem verdwenen :-)) Ik heb het gewoon druk met een volgend project. Nieuwsgierig? Nog even geduld a.u.b. Meer dan dit hieronder kan/mag ik jullie nog niet tonen.


Mijn swap heb ik al een tijdje geleden stopgezet en vandaag gaan de laatste 2 vloppen de deur uit voor Karin en Annette. Met 9 cm. afdrukjes kan ik heel veel inkleuren; zie foto hieronder en op klikken = groter.


Wie graag oude kantjes en/of lintjes wil hebben, kan deze nog kopen bij mij! Kwestie van mijn onkosten een beetje te recupereren. Ik vraag 0,80 euro voor 1 meter kant en 0,60 euro voor 1 meter lint. Alles van heel mooie kwaliteit!

Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag toe!
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. hoi meis
    wat ben jij an het pesten met deze sneak peak, hihihihiihi, nu ben ik wel aggie naar het resultaat
    een fijne dag vandaag
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er nu al superleuk uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd hoor Carine !
    Ik hoop dat ik snel wat meer vrije tijd weer heb om met de mooie kantjes en lintjes aan de slag te gaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen