maandag 2 mei 2011

Dranouter aan Zee.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Gisteren waren Danny en ik aanwezig op Dranouter aan Zee. Het weer was mooi en de sfeer was zo altijd top! In de spiegeltent kon je genieten van hapjes en drankjes, eerst dessert buffet en later apro hapjes.
In de concerttent konden we genieten van de muziek van Guido Belcanto en Natalie Meskens (later nog een blogpost over haar).
Flaneren op het strand en de dijk hoort er ook bij. Genieten van alle randanimatie.





Fijne zonnige dag!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. ziet er allemaal gezellig uit, lekker weer, gezellig dag geweest, je tags zien er ook weer geweldig uit, mooi dat papier allemaal groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was gisteren een mooie dag.
    Zo te zien had je het helemaal naar je zin.
    En je ziet er trouwens prachtig uit.
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal heel gezellig uit hoor mooie foto's
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het mooie foto's van een super gezellige dag volgens mij.Meid zo te zien geniet je met volle teugen.
    ook je labelkaartjes zijn heel erg mooi !!

    @ bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien heb je een heerlijk en ook zonnig weekend gehad:) Ik heb nog een award voor je op mijn blog trouwens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, even lekker uitwaaien aan zee en genieten! Liefs, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen