woensdag 30 maart 2011

Fairytales project!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Naar aanleiding van de 100ste SOL bij Tiets haar club: http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/ mocht het van mij best wat meer zijn voor dit prachtige project.
Klikken op de foto = groter (zie details)
Het papier komt van mijn lievelingspaperpad van Graphic 45/Once upon a springtime. Ik heb heel veel emblishments gebruikt maar ook veel produkten. Het taartrondje is bewerkt met glimmermist. Het label op de voorkant is bewerkt met embossingpoeder. De oude sleutel is een kadootje van het veilinghuis.


Ik heb ook veel Stickles gebruikt en glossy accents van Tim Holtz. Alle papiertjes zijn be-inkt met distress inkt.

Links vooral het papier laten spreken en rechts heb ik mijn inspiratie gehaald bij Odetta: http://somersetgarden.blogspot.com/ Ik kreeg onlangs van haar zo een vlopje en heb dit gelift. Veel flowers en lintjes en kantjes.

Voor het grote label heb ik terug het papier zijn werk laten doen en enkel gebruik gemaakt van Stickles.


Ik heb heel wat uurtjes in dit project gestoken.
Bedankt Tiets voor deze prachtige 100ste-Sol!
Verder heb ik door migraine een heel slechte week achter de rug (afsluiten van laatste zaken van overlijden van ons mama) Alles gaat immers met vallen en opstaan en doorgaan in het leven.
En mijn hobby bureau ligt al 4 dagen opgeruimd :-)) Dit gebeurt maar heel zelden!
Dus even niks scrappen nu maar morgen staat er een bezoekje aan het Boekenfestijn in Kortrijk gepland. Even kijken wat we kunnen scoren aan hobbyspulletjes en natuurlijk mijn andere grote hobby: boeken!
En zaterdag gaan we richting Aalst op bezoek bij ons mama† en papa.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
xxx
C.arine.
p.s.: Ooooooh! Wat doet blogger alweer vervelend zeg! Ik krijg mijn opmaak van mijn tekst maar niet in orde. En linken gaat ook al niet meer... Aaaaggrrrr.

14 opmerkingen:

  1. Wow!!!! Zo prachtig, zo creatief!!! Supermooi Carine!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carine wat gaaf! Ik vind dit zo knap van je (en alle anderen die aan een SOL deelnemen)want als ik het allemaal aandachtig bekijk loop ik er aan vast, laat staan op afstand de instructies volgen. Al die projecten van Tiets zijn geweldig maar mij slaat de schrik om het hart zoveel als er altijd op zit en ik durf er gewoon niet aan te beginnen. Jij hebt er iets heel moois van gemaakt, mijn complimenten!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carine, echt zeer mooi ! super geslaagd.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Veel plezier op het boekenfestijn;-)
    Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super mooi...
    Mooi papier en leuke accenten, je zult er wel trots op zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow is dit een leuk boekje geworden. Ik krijg dat nog steeds niet zo voor elkaar. Ik maak andere dingen.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Jij bent echt de koningin van de kleurtjes, Carine! Wat een prachtige felle kleurtjes zo samen, om supervrolijk van te worden:) Het mini album is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW wat een onwijs leuk project heb je gemaakt zeg! Klikken op de foto voor de details was zeer de moeite waard!

    Blogger doet al sinds het weekend heel raar. Echt vervelend he?!

    Veel plzier op het Boekenfestijn. Ben benieuwd wat je op de kop kunt tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooohhhh wat mooi zeg,helemaal super!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supermooi boekje Carine !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk!!! Knap gedaan! Plezant met die enveloppekes!;-)
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een prachtig album geworden met mooie details...heerlijk om in te kijken.
    Groetjes<lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit schitterend gemaakt, je raakt gewoonweg niet uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen