vrijdag 7 januari 2011

PIF (Pay It Forward)

Goedemiddag lieve bloglezers,
Dit prachtig keramieken doosje en mooie kaart heb ik vorige week ontvangen van Chantal: http://chantalcards.blogspot.com/ nadat ik heb deelgenomen aan haar Pif. Chantal heel erg bedankt hiervoor!

Nu mag ik een kadootje gaan maken.

Willen jullie ook deelnemen?

Dit zijn de regels:
1. De eerste drie mensen die een reactie achterlaten op dit bericht met de mededeling dat ze deelnemen, ontvangen van mij een zelfgemaakt kado! Dit kan alles zijn: scrappen, naaien, breien, haken, juwelen, projecten.

2. Je moet wel zelf een blog hebben om mee te doen.

3. Zodra je jouw kado hebt ontvangen, plaats je een bericht over de Pif op jouw blog en moet je dezelfde uitdaging stellen op je blog. Dus... je daagt 3 mensen uit; je stuurt een eigengemaakt presentje naar de eerste 3 mensen die intekenen op je Pif. En zo gaat dit door.

Je hoeft niet direct iets te sturen maar wacht ook niet te lang!
Ook is het de bedoeling dat je een kadootje stuurt naar diegene waarvan jij iets gekregen hebt.
Zo stuur je dus 4 dezelfde kadootjes en krijg je er 4 verschillende terug! Leuk toch!

Fijne zondag!
xxx
C.arine.



2 opmerkingen:

  1. super zeg en wat een gaaf doosje ook...ik doe niet mee hoor.Voor het geval dat ik de eerste reactie ben of 2,3.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen