woensdag 5 januari 2011

Nieuwjaar 2011.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hier een korte foto impressie van hoe je nieuwjaar viert in de kliniek.
Verder heb ik niks om te tonen want ik kom er niet toe om te scrappen. Ik wil wel maar mijn mojo is weg, hoofd is leeg.
In mijn brievenbus zitten al 2 verjaardagskaarten maar ik moet ze ook nog op foto laten zetten.
Verder heb ik Chantal een zelfgemaakt kadootje gestuurd met kaartje en verwennerijen als bedankje voor het kadootje welk ik van haar heb gekregen i.v.m. de PIF maar ook daar ben ik vergeten een foto van te maken :-((
Als er medebloggers zin hebben om mee te doen; ik zoek nog 3 mensen hiervoor!

Fijne dag!
xxx
C.arine.









2 opmerkingen:

  1. Hoi Carine,mooie foto's.Zo naar voor jullie dat t zo moet!!
    Ik hoop dat je snel je mojo weer terug hebt,kan je je weer even lekker ontspannen....daar is onze hobby toch voor!!
    Je kaartje ligt klaar en doe m vd week op de post!!
    Liefs enne koppie op he!!!!
    Sterkte,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! En wat een schitterend bloemstuk!
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal toegewenst! Liefs, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen