maandag 15 november 2010

Kerst- en Creatiefbeurs in Kortrijk.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een paar foto's van zaterdag op de beurs. De sfeer was er heel gezellig! En het was er droog :-))
Nog heel even en we kunnen onze kerstversieringen en kerstboom alweer bovenhalen. Ik kijk er al naar uit!

Oproep voor een kaartje!
Alhoewel de decembermaand hier bij ons in mineur begint... Ons Kimberley moet op vrijdag 26 november een ingreep aan haar knie ondergaan; onder volledige verdoving en een nachtje daarblijven. Ze sukkelt al een paar weken met een zeer pijnlijke knie. Slikt pijnstillers. Gaat er wel mee werken maar in het weekend bleef ze rustig thuis om bij te tanken, i.p.v. eens gezellig op stap te gaan. Momenteel zit ze nog in het ziekenhuis om de nodige voorbereidingen te treffen. En dan terug gaan werken tot de 26de nov.
Ik wil aan mijn blogmaatjes vragen of jullie een kaartje hebben voor haar? Ik wil er haar op de dag van haar operatie mee verrassen en een hart onder de riem steken. Alvast heel erg bedankt!

Fijne dag!
xxx
C.arine.

Op de foto's klikken is groter.




5 opmerkingen:

  1. dat ziet er allemaal heeeeeel mooi uit!!super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kaart komt voor elkaar!!!ga er gelijk aan beginnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat raar dat ik dit berichtje heb gemist !! sorry hoor, ik neem aan dat ik het kaartje gewoon naar jou kan sturen carine, dan neem jij hem wel mee he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jahoor, maak er één! Ik stuur het naar jou.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen