maandag 4 oktober 2010

Aankopen van vorige week.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Aangezien ik vorige week in UZ Gent moest zijn, heb ik dit gekoppeld aan een shopmiddagje.
Bij Boekenvoordeel kocht ik 3 pakjes brads van Avec/Unlimited Colours aan de prijs van 2; veel brads voor 5,90 euro.
Bij Kruidvat kocht ik 2 prachtige stempelsets aan 3,95 euro stuk. Verder nog 3 rollen dubbelzijdig dun plakband aan 0,49 euro stuk. En 10 stickervellen aan 1,95 euro en als laatste mooie groen en rode randstickers aan 1,95 euro.
Al bij al heb ik voor weinig geld heel veel nieuwe goodies ;-))
In het Zuid in Gent zijn we nog gaan koffie drinken bij de Mondada. En bracht ik nog een bezoekje aan Pipoos. Daar kocht ik een nieuw magneetmatje want ik heb mijn ander kapot gesneden door een spellbinder verkeerd om te gebruiken :-(( De nieuwe creatables van M.D. kon ik niet weerstaan; ik vind die vogeltjes zo mooi! Verder ook nog 2 ciao-copics meegebracht wat mijn aantal nu op 91 brengt.
Bedankt om langs te komen.
Een fijne dag gewenst allemaal!
xxx
C.arine.



9 opmerkingen:

  1. Zo, je kan weeral eventjes verder met je knutselgerief!! :)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Carine, ben benieuwd wat voor leuks je er weer van gaat maken...die brads zijn super (heb ze ook ;-) ) en die stempels wow die zal ik me ook moeten aanschaffen, het hertje is fantastisch!!!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer een voorraad! veel knutselplezier
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoooo, jij kan weer lekker aan de knutsel, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken, laat je wel zien he
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent lekker aan het shoppen geweest, ben ook toevallig bij de dezelfde winkels langgeweest.
    Veel plezier met je nieuwe aankopen..
    gr.Louise

    p.s heb je mijn kaart nog ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een boel geweldige spulletjes! Jij kunt weer even vooruit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen, vooral het vogeltje van MD !
    Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yummie inkopen weer en het vogeltje en tak is zo gaaf.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great goodies! Love th clear stamps a lot!! Also the brads!! All is cute!

    BeantwoordenVerwijderen