zaterdag 25 september 2010

Candy Corn.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Hierbij nog een halloweenkaartje met hetzelfde materiaal gemaakt. Ik denk dat ik nog ééntje moet maken en dan ben ik mijn adressenlijstje rond ;-))
Maar ik ga nu eerst een kerstkaart maken met het Pollycraft-meisje (gratis-digi) van op Tiets kaartenclub.
En dan heb ik gisteren nog een paar leuke nieuwe goodies ontvangen van bij Leentje; mooi papier, 2 M.D. creatables en mooi kant. Morgen foto's hiervan :-))
Fijn weekend allemaal!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Wauw! wat een prachtig kaartje!!!! die kleuren passen perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echte halloweenkaarten. Mooie en de kleuren zijn prachtig!
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super kaart zeg! Heel leuk dat knoopje met dat touw!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaartje ook geworden hoor.
    Het papier is ook erg leuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer gaaf Carine heerlijk die pompoenen.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn toch zo leuk...en je bent een echte ster in Halloween-kaarten. Deze is ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen