vrijdag 13 augustus 2010

Delfts Blauw.

Goedenavond lieve bloglezers,
Hier zien jullie een supermooi kado pakket welke ik toegestuurd kreeg van Karin van Hobbyshoppie! Karin, als je dit leest op je vakantieplek: heel erg bedankt!
Ik vind je kaart met vogeltjes heel mooi!
Verder zaten er 2 magneten in, een sleutelhanger, kadoverpakking en satéprikkers welke ik ga slopen om de afbeeldingen te gebruiken in mijn nederlands-mini-album. Bovenop de prikkers zien jullie heel mooi lint met windmolens.
Natuurlijk is er een even leuke vlop richting Karin vertrokken ;-)) Ik laat jullie morgen het kaartje zien welke er bij zit.
Ik heb het trouwens op dit moment zo druk met verjaardags- en andere zomaar-kaarten te maken/sturen en met Swappen dat ik maar niet kan beginnen aan mijn mini :-))
Morgen heb ik trouwens een blind date met iemand van jullie! Wordt vervolgd!
Fijne avond!
xxx
C.arine.

5 opmerkingen:

  1. heel erg leuk Carine,
    en die vlaggetjes heb ik ook, je zal ze nog wel eens voorbij zien komen
    wel erg leuk hoor, zo\n envelop aan elkaart sturen
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk C.arine,heel lief...het kussende paar is zo leuk....mooie spilletjes!!!
    Dat word vast een super album!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief van karin
    het is een prachtig pakketje meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke post zeg. Veel plezier ook met je 'blind date' :P

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend attent van die lieve Karin en zo'n mooi vogelhuiskaartje heb ik ook mogen ontvangen. Zijn wij bofferds of zijn wij bofferds, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen