woensdag 7 juli 2010

Ooijse polder.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Als jullie op de foto klikken, zien jullie de paarden in de Ooijse Polder. Heerlijk stukje natuur!

Sommigen van mijn blogvrienden vroegen mij hoe ik nu eindelijk het probleem "tijd" ging oplossen? Zie vroeger berichtje... Nu, ik heb om gezondheidsredenen een paar keuzes gemaakt. Ik heb er lang over nagedacht maar als ik meer tijd voor mijn eigen, gezin en hobby wou dan moest het wel.

Ik ga stoppen met voorbeeldkaartjes maken voor Leentje. Er ligt hier zoveel materiaal dat scrappen voor mijn eigen er bij inschiet en al mijn nieuw materiaal blijft liggen. Bij deze wil ik Leentje heel erg bedanken voor de mooie tijd samen en we blijven zeker vrienden!

Tweede moeilijke beslissing is dat ik mijn STC-blog "on hold" zet! Ook hier kruipt teveel tijd in die ik anders wil gaan benutten. Ik kom de laatste tijd amper toe aan reacties geven bij mijn eigen blogcircuit, wat ook mijn Scraptalk-blog hier niet ten goede komt. Dus er komen geen 2 wedstrijden per maand meer. Als de laatste challenge # 10 is afgelopen horen jullie wat er dan wel gaat gebeuren! Wordt vervolgd!

Fijne zonnige dag!
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto!
    En wat je verhaal betreft: kan me helamaal voorstellen dat je keuzes moest maken maar dat dat ook heel moeilijk is / was. Dapper en heel goed dat je dat uiteindelijk toch 'gewoon' gedaan hebt! Succes met alles!

    groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He C.arine,

    da's ook toevallig, zie die paarden bijna dagelijks lopen hier in de polder waar ik woon.
    hopelijk heb je het en beetje naar de zin gehad.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen