maandag 31 mei 2010

Aankopen van bij Karin.

Goedenavond,
Hierbij zien jullie wat er in mijn pakje van Karin zit. Op de onderste foto zie je emblishments die o.a.te maken hebben met de zee; ik ben van plan om een zee-mini-album te maken. De foto's van aan zee zijn ook op komst van bij Pixum. Op de bovenste foto zien jullie een traktatie voor mijn design-team! Karin was, alweer, zo vriendelijk om mij dit kado te doen en ik zorg dat alles goed terecht komt. Karin, je bent een kanjer! Heel erg bedankt! Ik waardeer dit heel erg!
Fijne avond!
xxx
C.arine.




7 opmerkingen:

  1. mmmmm,ook al zo'n lekker setje!!Mooi!!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een leuke spulletjes! Veel scrapplezier! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave spulletjes allemaal! De stempeltjes zijn zo lief en jouw setje strandspulletjes zien er ook super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een leuke spullen. Ik apprecieer dit heel erg. Bedankt allebei om ons te verwennen.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahaah, met welk thema je ook bezig bent, bij Karin vind je daar altijd iets bijpassends! Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen