maandag 3 mei 2010

Crash!!! Crash!!! Crash!!! Ik heb jullie hulp nodig!

Goedenavond lieve bloglezers,

Onze PC. is vandaag helemaal gecrasht :-(( Vorige keer harde schijf maar nu start ook die niet meer op. Er is dus geen recovery van harde schijf mogelijk deze keer. Wil dus zeggen dat we een nieuwe PC. kunnen kopen... Er bestaan ondertussen wel een paar back-ups maar toch is er heel wat verloren. Alles zal dus wat vertraging oplopen. Ik ben nu even op de laptop van ons Kimberley.
Ik kan blogs opkomen maar mijn mappen met deelnames en uitwerkingen en een deel van foto's zijn definitief verloren. Ook heb ik geen enkel email adres meer, komt wel weer via mijn circuit maar kost allemaal tijd! Thuis Adressen van mijn design-team, jury en sponsors zijn weg...
Aan mijn design-team wil ik vragen om jullie uitwerking terug naar mij te mailen alsook jullie adres gegevens.
De winnaars worden iets later bekendgemaakt. Ook de nieuwe challenge # 07 komt dus iets later.
Willen mijn juryleden, (behalve die van Karin, die heb ik al) de punten van de deelnemers nog eens doormailen a.u.b.? Romy en Joyce!
Willen de blogvrienden waarmee ik regelmatig mail mij een mailtje sturen zodat ik mijn contactpersonen weer kan invullen a.u.b.?
Ilse; ik ben al mijn digi's kwijt van de 50/50 group :-(( Wil jij a.u.b. een engelse mail sturen naar Gina?
Ik heb dus ook geen enkele gratis digi meer! Ik had ondertss. een 150-tal digi's en die zijn weg!Wie helpt er mij? Oooooh, ik ga een slapeloze nacht tegemoet!
Het spijt me heel erg voor de vertragingen, ik ben er kapot van! Ik doe er alles aan om dit euvel zo vlug mogelijk op te lossen.

Voor jullie nog een fijne avond.

Ik weet het even niet meer...
xxx
Carine.

6 opmerkingen:

  1. ooo carine, wat erg !! Kan ik dat dan wel gewoon naar jou mailadres sturen dan ????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carine

    Dat is zeker balen, wij hebben dat vorig jaar gehad, pats boem alles weg, echt heel vervelend voor je. Ik stuur je effe een mailtje.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee dat is echt balen laat je niet gek maken hoor....
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rot voor je!!Succes ermee.
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geen paniek meissie
    ik stuur je even een mailtje als je dan een antwoord terug stuurt dan komt dat via mijn blackberry binnen dan reageer ik wat sneller als je nog wat meer wil vragen;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het al wat opgelost ondertussen ? Ik had naar Gina al gemaild maar geen reactie gekregen
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen